Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ !!

Το νέο trend των νεοελλήνων "πτωχών" αλλά περήφανων ζωόφιλων το μάθατε;;; Αυτών που δεν τους μένει "μία" γιατί όλα τα ξοδεύουν για σώσουν τα " αδεσποτούλια" της Ελλάδας. Που τρέχουν και δε προλαβαίνουν να ταϊζουν, να περιθάλπουν, να προστατεύουν κτλ. κτλ. ;;;;

Όχι;;;; Είστε out !!!

Λοιπόν, επειδή έχω τα κέφια μου απόψε θα σας το πώ!

ΤΕΤΡΑΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, αεροπορικώς, με τα ζωάκια (τα δικά τους ΔΥΟ, εξυπακούεται !!) να αναπνεύσουν κι αυτά λίγο αέρα πολιτισμού και ζωϊκού Παραδείσου. Και τι άλλο, ΜΑΝΤΕΨΤΕ !!! Τι φιλόζωοι θα ήτανε άλλωστε αν σκεφτόντουσαν μόνο τα δικά τους σκυλάκια! Παίρνουν και τα δύο σκυλάκια της φίλης ή των φίλων τους. ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ,ΒΕΒΑΙΑ.
ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ΤΑ ΖΩΑ ΒΕΒΑΙΑ !!!!
ΜΗ ΣΑΣ ΜΠΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΕΕΣ !!!!

ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΖΩΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ !!!!! ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ" ΖΩΟΦΙΛΟΙ.

Οταν το άκουσα ενθουσιάστηκα." ΦΥΓΑΜΕ" είπα στα δύο απο τα οκτώ σκυλιά μου. "ΠΑΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ" να αναπνεύσετε αέρα παγωμένο, αλλά πολιτισμένο και φιλόζωο, ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ.

Ε , λοιπόν δε θα το πιστέψετε. Ουτε κι εγώ το πιστεύω ότι έχω τέτοια σκυλιά "μαζόχες".
ΠΡΙΤΣ !!! μου είπανε. ΝΑ ΠΑΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ.
ΓΙΑΤΙ , τους ρωτάω απελπισμένη , θα παρουμε και τη Φλούφλα και το Ροκυ της Μαρίας μαζί που είναι φίλοι σας και θα είστε όλοι παρέα.

Η απάντηση : ΑΣ΄ΤΑ ΣΑΠΙΑ !! ΔΕ ΠΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ !!! ΚΑΙ ΜΗ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΕΙΣ.
ΕΜΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΔΕ ΠΑΜΕ !! ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ !!

Τι να κάνω τώρα δε ξέρω!!! Βέβαια δεν έχω βρεί ακόμα και αυτό το ρημάδι το Πρακτορείο.

Αν κάποιος ξέρει κάτι ας μου πεί !!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πρακτορείο Δρομοκαΐτειο και Δαφνί. Σας έχουν κρατήσει θέση!

adespotos είπε...

ΕΞΟΧΑ !!!!

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ.

Δρομοκαϊτειο, Δαφνί εμείς, Κορυδαλλό εσείς.

Ανώνυμος είπε...

Ονειρα θερινης νυκτος

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΑΔΕΣΠΟΤΟΥΛΑ ΕΧΕΙΣ ΧΙΟΥΜΟΡ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΞΕΦΥΓΕΣ????????ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΕ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ ,ΜΟΝΟ ΠΑΤΣΑΒΟΥΡΟΠΑΝΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΕΥΡΙ