Σάββατο 9 Αυγούστου 2008

Η ΒΡΩΜΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΒΡΩΜΙΑ

Τα βρώμικα σχόλια (2).
5 σχόλια Τετάρτη, 6 Αυγούστου 2008

Συνέχεια στο αφιέρωμα γιά τα σχόλια.

Σήμερα θα δούμε το λογοτεχνικό είδος των βρώμικων σχόλιων.

Τα συγκεκριμένα τα αλλίευσα από αυτή την ηλεκτρονική διεύθυνση, όπου αν σας συγκινεί το είδος, θα βρείτε πάρα πολλά, εξαιρετικής φαντασίας και ήθους.
http://syzosoel.blogspot.com/2007/04/blog-post.html?commentPage=2

Ένα μικρό ... απάνθισμα λοιπόν, από τα πάρα πολλά σχόλια και τα ... ποιήματα, που έγραψαν οι εξαγωγείς αδέσποτων και οι φίλοι τους, στο blog syzosoel.

Θαυμάστε φιλόζωους με πλούσια συναισθήματα!

----------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

"Γιαγιακα, η καλυτερη κρεμα για να αναδειξεις την ναζιστικη σου φρεσκαδα και την χουντικη σου αθωοτητα φτιαχνεται απο τους εξαγωγεις απο τα ζωακια που στελνουν. Γιατι τους κυνηγας λοιπον?

θα γινεις πλισε ξανα σε μια νυχτα..." αυτο ειναι το θεμα μας?βλεπεται αλλο καναλι μαλλον.συντονιστητε στην συχνοτητα μπας και βγαλουμε καποια ακρη.ειστε εκτος τοπου και χρονου.πατηστε το κουμπακι να συντονιστητε νισαφι

------------------------------------------------------------------

16 Ιούλιος 2008 3:26 μμ Ανώνυμος είπε...

Γιαγια, γιατι εχεις τοσα πολλα λεφτα? γιατι δεν βοηθας τα σκυλακια? γιατι βριζεις ολο τον κοσμο? γιατι δεν δινεις ονοματα στην δημοσιοτητα και κινεισαι στο σκοταδι? Αφου τους ξερεις του κατακτητες γιαγιακα μου γιατι δεν κανεις ξανα τον δοσιλογο? οπως παλια...

Ανώνυμος είπε...

η γιαγια μου μικρη δεν με αφηνε να μιλησω. Τωρα ανακαλυψε τα blog και γουσταρει. Δεν ξερει ομως οτι μεγαλωσα και ξερω να γραφω...καI να απαντάω

τρία πουλάκια κάθονταν ...

-------------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

Η γιαγιακα καλα θα κανει να προσεχει τι λεει... Μπορει κανενα τσοπανοσκυλο να ακουσει οτι παει να του κοψει την τυχη, και να την παραφυλαξει να την φαει ζωντανη, μπας και σωθει ο δυστυχος, και δει ασπρη μερα!!

ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ!!! ασε που μπορει να της ερθει και κανενα εγκεφαλικο με τοση φαια ουσια που σπαταλαει! Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΟΜΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΚΥΝΗΓΩΝΤΑΣ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑΓΙΑ, ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΜΕΝΟΥΝ, ΚΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!ι να απανταω 16 Ιούλιος 2008 3:36 μμ

-------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

Η γιαγιά μου η καλή κάθεται μέσα στην αυλή.

Το σκυλί το 'χει δεμένο και τη γάτα στο κλουβί.

Βρε, γιαγιούλα μου καλή, άσε το σκυλί λυμένο και τη γάτα από το κλουβί!

Όχι, όχι γιόκα μου, θα τα πάρουν οι Ναζί!

Να 'τοι , να'τοι έρχονται, από τη ράχη τρεχαλητοί, τα

πηλίκια φοράνε και τα όπλα τους κρατάνε!

Βρε, γιαγιούλα μου χρυσή, τι είναι τούτα που μου λες; Έλα

με τα συγκαλά σου! Οι Ναζί πεθάνανε και ο αιώνας άλλαξε.

Τι μου λες εκεί καλέ, στο υπόγειο θα μείνω με τις λίρες τις χρυσές.

--------------------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

Giagiaka kai giagiaka alla eidate ena gamhsi pou sas kanei? ΟΛΕ!

Αυτό λέμε και εμείς. Τραβεστή γιαγιάκα. Καλλίτερο από δράκαινα ή Cruela de Ville!

Πόσο παέι η βίζιτα;

----------------------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

η γιαγια μου η καλη ριχνει φολες στην αυλη.

Ροχνει φολες και γυαλια να κοιμουνται τα σκυλια

και να παιρνει τα λεφτα οτι δηθεν δεν κανουνε τωρα πια παιδια Π.

-------------------------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

ωδη στο φτυαρι (του κυνοκομειου)

Φτυαρι μου εσυ περηφανο,σακουλα παινεμενη

που γλιτωσες τα αδεσποτα απο μια ζωη καημενη,

σε καναπεδες βολικους και σε αυλες γεματες,

απο βολτες στα βουνα ατελειωτες και απο οικογενειες γαματες

------------------------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

Παράκληση προς όλους τους φιλόζωους

Όταν ταΐζετε αδέσποτα να τους δίνετε την καλλίτερη τροφή και μάλιστα βιολογική.

Οι Γερμανοί κρεατέμποροι δεν δέχονται πια ζώα αν δεν προέρχονται από βιολογική εκτροφή!

Ευχαριστούμε θερμά

Οι εξαγωγείς

---------------------------------------------------------------

Ανώνυμος είπε...

Α, καλέ, πως και δεν το σκεφτηκαμε τόσο καιρό; Να χρησιμοποιήσουμε τα αδέσποτα για πειράματα "αυνανιστικής";! Την επόμενη φουρνιά.

Ανώνυμος είπε...

Εγω δεν ξερω τιποτα, ειμαι Ολυμπιακος και μπηκα κατα λαθος, το blog του Θρυλου ψαχνω... Ασε που συχαινομαι τα σκυλια.. βγαζουν τριχες και βρωμανε.να τα κανετε ολα σαπουνι. καλα τα λενε.

------------------------------------------------------------------

17 Ιούλιος 2008 4:52 μμ Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμένο σε κ. Κιλτίδη και κ. Γκαραγκούνη...

"ΤΟ ΚΙΛΤ" : σκωτζεζικη φουστα(αφιερωμενο στον εμπνευστη των νεων οδηγιων, ξερετε..αυτες που και καλα θα μας εμποδισουν)

το ομορφο φουστακι μου φοραω απο τα μικρα μου

και ο αερας δροσερος χαιδευει τα ....μνα μου

η εμπνευση μου ερχεται και οδηγιες γραφω

για εισαγωγες και εξαγωγες και ομορφα υπογραφω

και ειμαι πολυ σιγουρος πως επραξα το δεον

ομως καποιος μου σφυριξε το τελευταιο νεον

πως καπου η επιστολουλα μου νερακια ισως μπαζει

και μηπως δικαιωματα πολλα παραβιαζει

και ειναι και καπως ασχετη και προχειρα γραμμενη

και ισως και παρανομη αχ βρε γιαγια καημενη

και η φασαρια αρχισε και ποιος θα με γλιτωσει

που και αυτη η γρια η τρελη δεν θα χει που να δωσει

------------------------------------------------------------------------

Κι ένα μήνυμα γιά την Arkouda στο blog της syzosoel,

από έναν υποτθέμενο "Ρομ Αρκουδιάρη"...


18 Ιούλιος 2008 11:57 μμ arkoudiaris είπε...

Καλέ κυρίες μου, άκουσα ότι υπάρχει μια αρκούδα εδώ μέσα σε εσάς και θέλω να την μαζέψω.

Είμαι γύφτος εκ Ρουμανίας, Ρομ.

Χαλκά θα της βάλω και χορό θα της μάθω.

Φουστίτσα θα της αγοράσω κόλπα θα της μάθω. Όποιος με βοηθήσει θα πάρει αμοιβή.

Στείλτε μου ένα mail arkoudiaris@ fremail.rom.

Με τις ευχές μου όλες για ένα καλό βράδυ

Igor Arkoudescou

--------------------------------------------------------------------------

Κι' ένα μήνυμα από την arkouda στον κ. Αρκουδιάρη, μιά και είναι αγένεια, να μην απαντηθεί τέτοιο χαριτωμένο λογοτέχνημα...

"Αρκουδιάρη, αυτή η αρκουδίτσα, δεν φοράει φουστίτσες, ούτε πάει σε πανηγύρια...

Κι αν την ψάχνεις εσύ, πρόσεξε λίγο, μήπως σε ψάχνει κι εκείνη"!

-----------------------------------------------------------------------

από το http://yiannas.pblogs.gr/2008/08/ta-brwmika-sholia-2.html

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραια μας τα λες κυρια Γιαννα, αλλα τι ειπε η Νομαρχια για τη βρωμια που βρηκε στο σπιτι σου με τα αμετρητσ σκυλια; Για να δουμε την έκθεση που θα κάνει και τα μετρα που θα παρει.

Ανώνυμος είπε...

Γιά να ξενυχτάς να με ψάχνεις και να παραλογίζεσαι αναζητόντας με σε ξένα blogs, η θεωρόντας πως είμαι - που δεν είμαι - ο adespotos και γιά να κοκορεύεσαι πως είσαι εσύ σε θέση να μου στείλεις τη Νομαρχία, θα πει πως σ' έχω κάνει να παραμιλάς και στον ύπνο σου
ακόμη ...
Κι η δική μου η βρωμιά από τα ζώα μου, καθαρίζεται εύκολα με νερό και σαπούνι.
Η βρωμιά όμως της δικής σου ψυχής, με τι μπορεί να καθαρισθεί???
Ούτε το "Καθαρτήριο" του Δάντη - όχι του τραγουδιστή αγράμματη -
δεν θα ήταν αρκετό γιά τη δική σου περίπτωση.

Ανώνυμος είπε...

Η Κόλαση του Δάντη είναι το σπίτι σου που έχεις φυλακίσει αστείρωτα 20 ζώα σε δύο δωμάτεια και σύντομα θα γεννοβολάνε. Αυτό ονομάζεις φιλοζωΐα; Αλλά για αυτό έλαβε τα μέτρα της και η Νομαρχία/ Κτηνιατρική Δ/νση. Μόλις διαβιβάσει την 'εκθεση στις Αρχές, επίτέλους ο Δήμος Σαλαμίνας θα ελευθερώσει τα καταδικασμένα ζωάκια.